Ik word vrolijk van…

Goeiemorgen, wat een heerlijk weer hadden we afgelopen week zeg! Ik krijg helemaal zin in de lente 🙂  Ik werd afgelopen week ook vrolijk van…

-blokarten

-rummicub voor een euro bij tweede hands winkel 

-zon!

-nog meer zon!

-eat and creed gedicht (we schreven een gedicht met de woordenbrij een krantenartikel over het krantenartikel)

-slapende paardjes

-veertigdagentijdkalender

-rustige lessen met 5 mensen

-positieve feedback

-zoeken naar een appartement (er één vinden zou me nog vrolijker maken)

-bonenschotel

-danskerk (morgen te lezen op mijn blog)

-leraren die lessen verplaatsen in het voordeel van de studenten

-nieuwe uitdagingen

-gezellige mensen in de trein

-vakantie hebben 

  

Ik ga lekker van mijn vakantie genieten. Fijn weekend en tot morgen weer!

6 gedachten over “Ik word vrolijk van…

Plaats een reactie