Weekoverzicht #100happydays

Goeiemorgen!

Wat een week… Tentamens, ziek geworden… Het heerst ook behoorlijk, zijn jullie ook al ziek geweest? Gelukkig waren er nog genoeg fijne momenten afgelopen week!

Zondag:

Mijn week startte met een hele mooie dienst met mede werking van janskoor. Het klonk echt heel mooi, kippenvel!

Maandag:

Vandaag gingen we met de twintigers groep van de kerk aan de slag met de atlas van je belevingswereld. Een soort wereld kaart maar dan net even anders.



Dinsdag:

Alle vorst was eindelijk voorbij dus we konden eindelijk weer even lekker rijden met de paarden.  Ze hadden flink wat energie over.


Woensdag:

Ik moest rennen voor de bus! Gelukkig was de buschauffeur zo lief om voor me te stoppen en zei hij nog: Ik moet zeggen, je bent wel snel! Ik moest er erg om lachen.

Donderdag:

Ik kreeg een cijfer binnen van mijn tentamen gister, ik heb gewoon een 9!


Vrijdag:

De machinist was erg vrolijk. Zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was hij nooit. Dit was hij ook aan het zingen. De rest van de dag Alfred J. Kwak in mijn hoofd gehad. Ik werd er gelukkig ook vrolijk van.

Zaterdag:

Even lekker bij mijn ouders! Home, sweet, home 🙂


Wat waren jullie fijne momenten afgelopen week? Geniet van jullie weekend!

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/14335731/?claim=8avmdfzvetk”>Follow my blog with Bloglovin</a>

5 gedachtes over “Weekoverzicht #100happydays

Geef een reactie

