Maandag-muziekdag

Goeiemorgen! 

Hoe was jullie weekend? Mijn weekend was erg fijn en ik heb weer drie nieuwe liedjes voor jullie! Ik heb ze dit keer fijn zelf uitgekozen. De eerste twee ken ik nog niet zo lang maar vind ik wel erg mooi. De laatste is bekender, ik vond het nooit zo’n geweldig nummer tot ik er dit filmpje bij zag… Kijk zelf maar!

Allman Brown – Rivers

Mary Lambert – She keeps me warm

George Ezra – Budapest

Ik word zo blij van dat laatste filmpje. Ik kan dat nummer niet meer horen zonder aan het commentaar van deze mensen te denken. Geweldig! Ik hoop in ieder geval dat jullie er net zo vrolijk van worden als ik. Hele fijne week toegewenst en tot donderdag!

Een gedachte over “Maandag-muziekdag

Geef een reactie

