Weekoverzicht #100happydaysandmore

De week is weer voorbij en het is alweer weekend! Mijn week ging eigenlijk best snel voorbij… In ieder geval weer genoeg fijne momenten om mijn dagelijkse  dosis positiviteit uit te halen!

Zondag:

Mijn zusje vierde vandaag haar verjaardag waardoor familie allemaal langs kwam. Hardstikke druk dus… Niet mijn ding maar wat me wel opvrolijkte was mijn opa die met tranen in zijn ogen vertelde hoe bijzonder hij Samantha en mij samen vindt en dat hij de liefde zo mooi vindt. Ik ging er zelf ook bijna van huilen.

Maandag:

Ik kocht deze nieuwe trui! Hij zit heel fijn!

 
Dinsdag:

Het was zooo koud vandaag! Ik had vandaag de paarden en ik was zo blij met de kachel! Ja mijn happy-moment die dag was absoluut de kachel niet omdat mijn dag zo stom was maar omdat de kachel zo fijn was!

  
Woensdag:

Ik vond deze bodybutter terug van the bodyshop, alleen van de geur alleen al word ik vrolijk.

  
Donderdag:

Powernaps zijn de beste! Ik had een lange dag voor stage en moest er vroeg uit toen ik eenmaal thuis was, viel ik een uurtje in slaap. Stiekem wel erg fijn!

Vrijdag:

Even de tijd genomen om weer eens gitaar te spelen, moet ik echt vaker doen.  

  
Zaterdag:

Afgelopen nacht veel te weinig geslapen. Ik bleef maar wakker worden door nachtmerries toen maar bezig gegaan met een muts maken.

  

Dat was mijn week weer. Ik ga gauw weer door met leren voor de rest van mijn tentamens komende week. Succes nog even voor de mensen met tentamens en de rest ook gewoon een fijn weekend!

2 gedachtes over “Weekoverzicht #100happydaysandmore

Geef een reactie

