Weekoverzicht #100happydays

Goeiemorgen, het laatste weekje school zit erop en het is vakantie! Pff en ik ben er best wel aan toe maar eerst een weekoverzicht van afgelopen week!

Zondag:

Weer gezellig met mijn familie blijgekletst op de verjaardag van m’n broer.

Maandag:

Toutje moest laten zien dat ze nog heel flexibel is op haar oude leeftijd.

  
Dinsdag:

Vandaag samen met m’n lief naar de Efteling geweest.

   
 

Woensdag:

Er ontstond een hele lading van reacties en likes op mijn Facebook pagina, bij een foto van mijn propedeuse die ik haalde in 2012.  Ik moest er wel omlachen en het was fijn om eraan terug te denken.

 

Donderdag:

Een super vrolijke machinist beurt altijd mijn dag op!

Vrijdag:

Vandaag mocht ik me weer even kind voelen.

 

Zaterdag:

Disney-dag op SBS6!!! Begonnen met teigetje en nu de klokkenluider! Jeej!


Geniet van jullie vakantie, het weekend en ik zie jullie maandag weer!
  
 
 

Plaats een reactie