Weekoverzicht #12 #100happydaysandmore

Hey allemaal,

Zoals ik al gezegd had is mijn weekendblog en dagje eerder online dan gewoonlijk omdat ik van het weekend niet bereikbaar ben. Ik was van de week trouwens aan het tellen en ben allang over de 100happydays heen! Jeej! Ik blijf het leuk vinden om wat meer stil te staan bij mijn geluksmomentjes dus ik ga er lekker mee door.

Zondag:

Super goede concentratie waardoor ik mijn hele to do lijst heb afgewerkt!

 

Maandag:

Ik ging voor het eerst mee naar spinning met Sam. Ik was helemaal gesloopt achteraf maar fijn was het wel.

Dinsdag:

Een liksteen? Daar moet je toch in bijten? Een van de paarden snapte het niet helemaal.

 

Woensdag:

In de trein naar mijn ouders ben ik helemaal in de wolken. 

 
Donderdag:

Gezellig met mijn moeder en onze hond naar het strand én ik heb mijn kerstjurk alvast gekocht!

  
Vrijdag:

Zo fijn gedroomd vannacht! Dan start de dag meteen goed!

Dit was mijn week, jij ook een fijne week gehad? Geniet in ieder geval van je weekend en tot maandag!  

 

Plaats een reactie